Heeft u een vraag? Bel ons gerust (lokaal tarief)040-7505678

SERVICE

/SERVICE
SERVICE 2017-11-15T11:05:54+00:00

GARANTIE

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. OXBOARD geeft daarnaast 2 jaar garantie op fabrieksfouten. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie. Indien je niet tevreden bent over een product en/of er sprake is van een productiefout, aarzel dan niet om een beroep te doen op de garantie van het product. Om de garantieprocedure op te kunnen starten hebben wij een schriftelijke reactie nodig. Alleen op die manier kan het juist geregistreerd worden en in behandeling worden genomen. Stuur jouw klacht naar service@oxboard.nl en vermeld daarin een omschrijving van de productiefout. Wij nemen jouw email binnen drie werkdagen in behandeling en berichten je zo spoedig mogelijk over de verdere procedure. Lees meer hierover op onze service en garantie pagina.

REPARATIE

Indien jouw OXBOARD buiten de garantietermijn een defect vertoont of als je jouw OXBOARD zelf hebt beschadigd dan kun je een aanvraag voor reparatie indienen via service@oxboard.nl. Wij nemen jouw e-mail binnen drie werkdagen in behandeling en berichten je zo spoedig mogelijk over de verdere procedure. Na ontvangst van het defecte OXBOARD nemen we contact met je op over de reparatiekosten. Na jouw goedkeuring zullen we het OXBOARD binnen 5 werkdagen repareren en met een factuur naar je terugsturen. Besluit je om jouw OXBOARD niet te laten repareren dan sturen we het defecte OXBOARD weer naar je terug met een factuur voor verzend- en onderzoekskosten á € 50.-.

HANDLEIDINGEN

Handleidingen van het OXBOARD zijn digitaal verkrijgbaar in het Nederlands en Engels. Voor andere talen, zie onze internationale site.

HOE PLAATS IK EEN BESTELLING?

Ga naar onze webshop, waar je het overzicht vindt van al onze producten.
Heb je de gewenste producten gevonden? Plaats deze dan in de winkelwagen. Hiervoor klik je op de turquoise knop “In Winkelwagen” dat bij elk product vermeld staat. Je komt dan automatisch terecht in je winkelwagen. Verder winkelen in onze webshop? Klik dan op het winkelwagentje “ Verder winkelen”. Je gaat dan terug naar het productoverzicht.
Of je kunt onderaan de pagina doorgaan met “Afrekenen”
Uitgewinkeld? Controleer de inhoud van de winkelwagen en vervolg het bestelproces.

VERZENDING

Onze vervoerder is GLS

Wil je een T&T code ontvangen? Dien je T&T verzoek in op info@oxboard.nl onder vermelding van je bestelgegevens.

Wanneer je niet thuis bent bij levering neemt GLS het pakket weer mee en bieden zij het pakket de volgende dag opnieuw aan.

Voor bestellingen binnen Nederland, Belgie en Duitsland worden geen verzendkosten gerekend.

Voor Nederlandse leveradressen worden de bestellingen voor 15:00 diezelfde dag verzonden, deze ontvangt u de volgende werkdag.
Voor Belgische leveradressen worden de bestellingen voor 15:00 diezelfde dag verzonden, deze ontvangt u binnen 2 werkdagen.
Verzending naar overige landen kost €49,00. Helaas is het niet mogelijk om buiten de EU te leveren. Het OXBOARD wordt op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag verzonden. Voor Duitse leveradressen wordt enkel op dinsdag en donderdag verzonden. Binnen 5 werkdagen na bestelling krijg je jouw OXBOARD binnen.

BETALINGSMOGELIJKHEDEN

Je kunt je OXBOARD afrekenen via PayPal, AfterPay en MultiSafepay. Zodra de betaling binnen is kan de levering van jouw OXBOARD ingepland worden. De factuur zit bij de uiteindelijke levering. Alle genoemde bedragen op deze website zijn inclusief BTW.